Ofte stillede spørgsmål
Bestil og afsend
Hvad er forsendelsesomkostningerne?
Gode nyheder! Vi sender gratis i hele Holland og Belgien! Så du behøver ikke bekymre dig om ekstra omkostninger, hvis du vil bestille noget hos os.
Hvordan sendes min pakke?
Generelt bliver alle vores ordrer leveret til dit hjem med PostNL eller DHL for Holland og BPost eller DPD for Belgien.
Valget af fragtfirma kan dog variere fra sag til sag afhængigt af mængden af ordren eller særlige forsendelser.
Hvor lang er leveringstiden?
Vi bruger en cut-off tid på 12:00 (GMT+01:00) Central European Standard Time (Amsterdam).
Der er to leveringstider:
1) Behandlingstid (man-fre):
Din ordre vil blive gennemgået, godkendt og pakket inden for 1-3 hverdage efter ordreafgivelse. Pakken er derefter klargjort til forsendelse.
2) Leveringstid (man-fre):
Når vores fragtmand afhenter pakken, bliver den sendt til din adresse. Holland/Belgien: 4-8 hverdage*.
*Alle leveringstider er eksklusive toldforsinkelser. Forsinkelser kan forekomme i sæsonbestemte perioder såsom jul eller Black Friday.
Hvor er min pakke?
Når din ordre er afsendt, vil du modtage en e-mail fra os med de nøjagtige leveringsdetaljer. Du kan derefter bruge dit sporingsnummer til at spore din pakke til enhver tid på vores egen sporingsside:
STEPGEZED ordresporing
Service, returnering og ombytning
Hvilken betalingsmetode kan jeg betale med?
Vi tilbyder vores kunder 100% sikre og krypterede betalingsmuligheder.
Under kassen på vores hjemmeside er det muligt at vælge følgende sikre betalingsmetoder:
- iDeal
- Bancontact
- Apple Pay
- Google Pay
- Shop Pay
- American Express
- Lærer
- Mastercard
- At vise
- PayPal
Alle tilbudte betalingsmetoder kan findes i det sidste trin af købsprocessen.
Har du spørgsmål, er det altid muligt at kontakte vores kundeservice via: help@stapgezond.nl.
Hvordan kan jeg ændre mine ordreoplysninger?
For at ændre faktureringsadressen eller leveringsadressen på en afgivet ordre, beder vi dig kontakte vores kundeservice via vores kontaktformular eller på mail på help@stapgezond.nl. Vi hjælper dig gerne her!
Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Nogle gange kan vores e-mails med ordrebekræftelse blive betragtet som spam af nogle e-mail-udbydere. Tjek derfor først din spam-mappe der.
Har du heller ikke modtaget en ordrebekræftelse der, så kontakt venligst vores kundeservice via os kontaktformular eller via help@stapgezond.nl
Vil du annullere og returnere?
Er du ikke tilfreds med dine bestilte varer eller har du bemærket kvalitetsfejl efter modtagelsen? Så tag inden for 30 dage efter modtagelse af produktet kontakte Kontakt venligst vores team for at arrangere en returnerings- eller bytteprocedure.